onsdag 13 juli 2011

Love is in the air?

Hur går det för er singlar därute? Det brukar ju hända en hel del mer på sommaren;)
För några dagar sedan hade jag typ 3 på G hahaha!( B.la varit inne lite på Happy pancake, precis som förra sommaren)men ni vet hur jag e,skeptisk till nätdejting(-för mig, inte för andra dock!)Blir också ointresserad väldigt lätt.

Varit några "no no"s på några killar nu...T.ex ngn av dem har varit lite sexfixerad o ytlig-det med sex kan väl komma lite senare?? Det är såklart jätteviktigt o nice o allt det där... MEN man måste inte prata om det direkt,förrutom om det gäller ett litet skämt eller så,men sen kan man gå vidare,please! Men många killar fastnar i det...Så lika bra att inte alls ta upp något som har med det att göra...Blir helt avtänd av det nuförtiden.

Vissa är kassa på att höra av sig/smsa/ringa-inte OK,vissa hör bara av sig när de känner att DE har tid-EGO går bort...Då tappar jag intresset!

Vill ha en gentleman,som visar intresse av MIG som person-inte bara allt ytligt...Men det märker man att en del väninnor också tjatar mkt om ytan-typ han är så snygg och berättar i detalj hur han ser ut-WHAT!? det gjorde man på högstadiet-jag bryr mig inte om din kille/tjej är snygg o hur han ser ut,så OVIKTIGT o TRIST att lyssna på, o man kan inte svara ngt tillbaka på det-liksom,vad kul att han har mörkt,lockigt hår?...Hur behandlar han/hon dig? Är han snäll? Rolig? Intressant? Stabil? Lojal? Smart? vad gjorde ni? Lite mer viktigt!!!

Nä så just nu vänner,är jag verkligen glad att jag har 0 på G när det gäller "Love",vill njuta av min semester med fina vänner, o inte tänka på killar alls! Tror inte heller att jag orkar/har lust med att dejta o sånt just nu...Om det inte känns väldigt rätt o lätt. Becca<3

Inga kommentarer: