måndag 18 juli 2011

Lazy sunday and a pretty good Monday.

Hi folks! Mobilbloggar just nu ifrån sängen, kollat bloggar o slökollar på Criminal minds, men klockan närmar sig midnatt o jag ska upp TIDIGT imorgon:( me dont like! Men jag ska ju få det målat o fint så i slutändan är det bra:) Önskar bara att det skedde när jag jobba istället... Nu får jag våldgästa granne, mamma o väninna;) O med 3 djur som måste omplaceras så är det inte lätt precis..:/ Tänkte bjuda min granne-Stina på frukost imorgon, blir myys:) Älskar att hänga med henne, kanske jag som är lite annorlunda men jag gillar verkligen att umgås med lite äldre kvinnor! Vi umgicks lite nu ikväll, drack lite vin hos henne o njöt också av det fina vädret i trädgården. Annars har jag mest slappat idag med...solat, fått städat här i fm, tog en öl med mummy,flyttat grejer till källaren o läst skvaller. Igår hade jag en riktig tv-night såg bl.a. Real housewives,dokumentär om psykvården o sommarpratarna-mkt bra allihop! Lagat mkt god mat med-(ni får pics imorgon) Sov gott nu friends, min kl ringer strax innan 7-buhh:( Becca

Inga kommentarer: