torsdag 28 juli 2011

Gåvor:)



Fick sms av mummy i fm,där det stod just:Gåvor:) Hon är såå omtänksam o generös...Hon fick nys om att jag inte hade frisörshampo hemma just nu,o det tyckte hon var hemskt! Så idag när hon varit hos frissan så köpte hon både ett schampo o balsam ifrån "Keune"+ett resekit till mig inför kommande resor:D Blir kul att prova dem!

På tal om Gåvor,så var jag o storhandlade idag-behövdes...denna månaden var lönen mycket välkommen;)Köpte "Plaza kvinna" för där fick man med ett "Clarins" mini läppglans-provat innan o det är jättebra o fint,tips!:)

Blir en lugn o skön dag,ska fixa med räkningar,kolla ny mobil åt min mummy,och e-shoppa lite. Ikväll skulle jag egentligen ha sushidejt med Rosita,men hon var sjuker,(så vi ska ses nästa vecka ist) Så jag tvingade på min mamma att gå ut o käka idag,så det blir om några timmar,kanske Stina hänger med också:) Blir nog chinese. Hoppas du får en skön torsdag! Becca:*

Inga kommentarer: