torsdag 7 juli 2011

Italia



Hade den perfekta lunchen idag kan man säga...Vilket trevligt ställe,som jag inte hört talas om(-bra med nya ställen)Mycket bra service o trevlig personal,riktigt god mat,fräscht o fint, o sällskapet sen...BÄST!
Jag tog "dagens fiskrätt" bestående av torsk med b.la nypotatis,gröna böner o musslor:) Ett glas vitt o vatten till det,man fick även salladsbuffé o bröd o kaffe till det priset, som för mig var 85kr,o för Lena som tog dagens pastarätt så blev det 75-bra pris,för bra mat:D

Sen kom solen fram,så vi tog kaffet på deras lilla gård. Vi pratade mycket-som vanligt så blev hon lite utav en coach för mig emellanåt haha:)Men hon är BÄST på att ge råd o att peppa en att tänka positivt osv...Hon är ju förrutom jurist (o arbetar nu i United med academy/bibelskolan där)som pastor, så hon har väl den gåvan. Så tacksam att ha henne som vän-Thank you GOD! Vi pratade om "mitt dop"-som SKA bli av i slutet av sommaren/början på hösten,kom vi fram till!
Pratade om kärlekstankar,själförtroendetankar,tron o sommarplaner m.m m.m.

Sen tog jag en promenad in till stan,(mötte söta Rosita på vägen:)Gick inom Åhlens o kollade lite (såklart mest på beauty, o lite heminredning.)Sen hem o lite trött...såå varmt! Skönt nu att bara chilla solo ikväll...Hoppas du har det bra i sommarvärmen min vän<3 Becca

Inga kommentarer: