måndag 25 juli 2011

Mat hos mamsen



Igår blev jag bjuden på mat hos mamma-spaghetti med köttfärsås(-av kycklingfärs)kryddig o god som min mamma gör den:) Blev ett glas rött till det,o till dessert fick vi mandel-kladdkaka med jättegod glass till o en liten punch:)
Idag (hade ju jubbare här idag med)så ringde min mamma till min stora glädje o sa att hon bjöd på rostbiffsmacka-blev riktigt goda smörrebröd(-hon är expert på det)både med rostbiff,räkor o sill:) Öl o snaps till ofcourse... O nu ska jag njuta av att vara solo i mitt hem-tv-night o god mat(-resterna från igår)Kolla housewives,medium o lite annat.

Mina dörrar o det blev fint,men känner ännu mer att jag vill få allt annat fixat nu direkt(-men det går ju inte) Det nya vita går inte riktigt ihop med allt annat,så jag tycket det ser sådär ut,även om det är fresh!:)Jubbarna fattade inte heller att de skulle höra av sig till mig när de var klara...:/ Hur tröga kan de va?? Jag smsade om det 2ggr...Tror de att jag älskar att crasha hos andra? o tror de att jag vill ha öppen dörr härhemma+vettskrämd katt? Nä de tänker inte alls, det är sällan jag stör mig såhär(-det ska ni veta)Men nu har det varit klydd hela tiden med det hela...Som om det hela skulle bli bättre,så började min mamma klaga om att min lgh luktade kattkiss..:( Alltid ska hon väl rätta/klaga om ngt...Ibland mår man så mkt bättre utan henne-ibland känns hon jättenära o man har det bra ihop, o sen ibland totala motsatsen,känns det igen? Becca

Inga kommentarer: