söndag 31 juli 2011

Sad but sunny sunday...





Gick upp som vanligt,gick en parkrunda med nissen,tog lite kaffe med Angie i luren,gav djuren mat osv...Efter en liten stund så hörde jag skrik ifrån köket (nisse)lät HEMSKT!!! rusade ut,såg ingenting,förrutom en nisse som hade ONT:(
Lite lättare med människor i det läget (som kan prata)lite bättre nu,men han är inte sig själv idag...o man vet ju att han inte blir yngre...Svårt o tungt med mitt hjärta som jag levt med i 13,5 år nu...o av de åren så har jag haft honom helt själv i 11...En trogen vän...verkligen<3

Annars har jag ätit en sen o mkt god frukost i mummys trädgård,solat på min balkong,läst modemagasin,druckit vitt vin,ätit en snickersglass,sorterat garderob o städat lite-ska fortsätta lite med det nu+gå ut (försöka)med nissen o bada. Sen blir det myskväll framför tvn med b.la "Real housewives":) O god hemlagad pizza som Angies sambo Kim lagat:D Tack KimAngelica! Becca

Inga kommentarer: