lördag 2 juli 2011

Idag o nu

Ikväll skulle jag egentligen ha gått ut o käkat med Lena,MEN min mage mår inte så bra idag-förmodligen ifrån lite för mkt vin i veckan o igår-den tål ju ingenting:/
Så vi har bestämt ny dejt i veckan,som tur är:)

Så idag har det varit lugnt,jag har storhandlat-nu när jag äntl har ny o fin kyl o frys så var det skönt att fylla dom lite, med div godsaker...(Kunde knappt lyfta hem det)

Kollat lite på Bröllopet i Monaco(-mest för att jag vill dit såklart;)

Nu blir det också tv-mys o mat-lövbiff med bakpotatis o vitlökssmör+ngt grönt såklart(-alltid ngt grönt till)

Åskar o har sig här,på min första semesterdag...vill bara bli kidnappad bort härifrån..Min morbror erbjöd sig att betala biljett+boende i Thailand...nice! Men tänkte ngt lite lättare som en långhelg i Nice igen,Barcelona,mallis,ibiza eller Italy;)

Är tyvärr något uttråkad här i Svealand-som sagt inte fun som singel i 33 års ålder:/ Händer NADA för tillfället-nu ljög jag...sen LÅNGT tillbaka!

Thomaso kommer hem om några dagar...han vill gärna ses,vi får väl se... Becca<3

Inga kommentarer: