onsdag 27 juli 2011

Mycket mysigt igår...






Lite andra planer blev det igår...Lunchen med Jenny blev tyvärr inställt.
Så jag,Katarina o lille Theo åt frukost/fika på Kakboden istället-väldigt mysigt o vi hade tur med vädret:) Så sen promenerade vi hela stranden runt(-till hammars park)o sen i Limhamn C med-i 2 timmar,såå skönt att starta dagen så! O vi hade en massa att prata om,alltid lika kul med Katarina!:D O lille Theo är såå gullig-glad jämt,o "tant Rebecca" får fortfarande hålla det lilla livet (7mån nu)Fick även gå med vagnen-bugaboo,min favorit-snyggast men nog inte bäst att köra överallt,men snyggast är viktigast (när det gäller vagnar;)Älskar att promenera med vagn-det va ju så jag gick ner ca tio kg för några år sedan...(Lyllos er som kan gå med vagn) Älskar såna lätta,spontana,somriga saker som blir såå härligt-Thats summer...Sen mös jag lite på min balkong i solen,drack lite vin o öl(-inte mkt,men lite:)PUSS Becca

Inga kommentarer: