torsdag 14 juli 2011

Lunch o mobiliahäng...


Blev inte ända till Värnhem idag,vi nöjde oss med "Möllan"(-stället på värnhem hade inte öppet så länge heller)Så det blev "Krua thai"-gott! Där fick man 2 små rätter för 65kr+kaffe. Sen promenixade vi i regnet till "Mobilia"(-where elles i det vädret..?) Men det var trevligt,vi gick runt en stund o kollade lite-mest på "Kicks"-me like;) Sen tog vi en fika på glammiga "Kniv o gaffel"(-åhh hatar, nä men nästan sån mat...) Men fikan var bra!:)

Köpte med mig hem en big mac (bara burgaren) o en liten cheseburgare till kvällsmat,som snart ska ätas:)Handlade även lite på vägen hem,så jag sitter här med ett glas rosé. Ska titta på "Prinsessan Victorias dag" brukar göra det:)Senare ikväll blir det "Criminal minds" såå bra! Kom nyss på att jag har väl namnsdag idag då? Valde mitt andranamn själv när jag var typ 11,12-Victoria:) Ska nog kolla in HM rean online med... Ha en mysig kväll nu! Becca

Inga kommentarer: