onsdag 20 juli 2011

Det känns bra nu!

Visst är det ibland så att när man äntligen kommit igång med att njuta av sin semester så är den nästan slut:/ Jag trodde att denna veckan skulle bli jättetrist pga tidiga morgnar, lite pengar o målare i hemmet= lite fast... Men har varit trevligt o spontant faktiskt! Igår frukost med Stina i solen, var ute hela dagen o kvällen igår, mamma bjöd oss på laxmacka o tillbehör;) Pernilla joinade oss, senare på kvällen gick vi ut o käkade, sen blev det en irish hos Stina:) Idag blev det frukost med o hos Pernilla-o Nisse såklart;) Trot att humöret o sällskapet varit på topp så är detta jättejobbigt!!! Att inte ha dörrar hemma,3 djur som man
måste omplacera lite, inte kunna planera så mkt(-har en målare som inte berättar när han går härifrån o kommer etc...) inte kunna använda toalett,gå upp tidigt på min semester...:( Så jag o nissen har varit lite hemlösa:) Tur man har nära o kära i närheten,köpt bullar o myst med:D Nu är det kvällsmys med hela mitt zoo bredvid mig-även fågeln, tur att Lukas gillar fåglar precis som jag<3 Becca P.s Bilder får ni senare i veckan-just nu är datorn fylld av plast o annat grejs i köket...:/

Inga kommentarer: