lördag 9 juli 2011

Saturday night





Ja nu är det lördagskväll,o jag har egentligen lite bråttom,MEN bloggar istället för att hoppa i duschen,ja lite typiskt moi;)
Jag ska in mot möllan ikväll med-myys! Ska träffa min roliga kollega/väninna Marisela:D Vi ska käka någonstans,sen kanske en drink på "Cuba"/eller annat ställe efteråt;)

Idag har jag slappat,gick upp sent,tog en kaffe med min snygga väninna (på andra sidan sundet) Angie.
Sen ut o sola o myysa i min trädgård-som oftast är tom,nice att ha den för sig själv..! Lagade god mat:torsk,nypotatis med citronsås o sallad,men vet ni vad detta matvraket gjorde? Jo jag hade en lövbiff i kylen så jag stekte upp den med,med vitlök:)Slarvat med mat o VIN så jag är inte så sund nu...MEN jag har ju semester,så får väl rätta till det sen,trivs inte med "gravidmage" (utan bebis!)

Önskar dig en jättebra kväll min vän<3 Becca

Inga kommentarer: