måndag 21 juli 2008

Bakiskäk:)

Planen med Anna har blivit inställd,(men ska jag vara ärlig,passade det mig bra-en dag som denna..)
Känns som jag bokat in något eller rättare sagt någon varje dag nu på min semester,så lite tid för mig själv kan nog vara skönt!
Så nu är det snart flottig bakismat som gäller..lutar åt kycklinghamburgare m pommes-nyttigt..Men när man är så här bakis så måste man bara käka ngt fett,men fan jag brukar alltid gå ner under min semester men denna sommaren blir det nog tvärtom..
Behöver ju verkligen gå ner ett antal kilon typ 10 sådär..:(
Men jag har positiva tankar ang min powerwalkgrej-åhh jag vill börja med det NU,men A har min i-pod o laddar upp den med sjukt bra låtar-mkt dance;)har själv så segt bredband nämligen.
Men nu orkar jag inte tänka på det,dessutom blir det ju som en brunch eftersom jag inte käkat frukost idag,vi skyller på det;)fatzo-Becca

Inga kommentarer: