lördag 12 juli 2008

Middagen igår

Katarina är verkligen den perfekta värdinnan,riktigt mån om att allt ska vara perfekt!
Sjukt fin lägenhet (i närheten av drottningtorget)snygga möbler,ja ni förstår resten..Blir bara såå sugen på att flytta till något eget och nytt,fräscht..Men först får jag bli fast anställd så kan jag ta ett lån sen ev-funderar seriöst på det,men för min del (med djur)vill jag bo i ett lite mer naturområde där det är mysigt och lugnt att gå ut med Nisse,jag är ju så van vid lugna Limhamn,men jag är nästan säker på att jag hade trivts superbra i V.hamnen,men det är tyvärr dyrt..Får hitta någon snygging där nu i dagarna hihi,ska nog dit imorgon och även på fre till Twisted Torso-afterwork.Nog om det!
Först när vi kom bjöd K på Moet+körsbär,gott:)Hennes 2 nära vänner:Ida och Alexandra var där-jättetrevliga,träffat dom några ggr innan så sexsamtal och annat flödade på rätt snabbt hiihi,fast K var lite diskret/pryd(-hon ville väl vara en fin värdinna hihi)
Sen till maten drack vi gott rosévin och K hade lagat 3 olika grillspett med stora räkor,kött och kyckling,paj med b.la soltorkade tomater,guacamole,sallad-supergott var det verkligen!Hon hade även bakat en god jordgubbstårta-
Bra gjort som det mesta du gör Katarina;)
Sen tittade vi på K:s bröllopsfilm+bilder ifrån the honeymoon i Cannes,det var riktigt fint och rörande!
Sen fick jag tyvärr riktigt ont i huvudet-hr jag typ aldrig också skulle jag få det just igår..! Så istället för Lilla torg som vi hade pratat om så var alla nöjda med att gå hem i tid faktiskt,i regn igen..Var hemma vid 1 och det var nog bra för huvudvärken..
Nä nu får jag snart göra mig i ordning,ska käka på nama med Karin om en stund:)
tänkte hinna ut en liten stund i trädgården först med Nissen,(han gillar inte internet lika mkt som jag..)Lägger in några bilder ikväll.Dinner-Becca

Inga kommentarer: