fredag 11 juli 2008

Lilla torg och Gränden.



Igår blev det lilla torg+gränden för mig och Annsofi(-inget bo01 väder direkt)
Så vi möttes på stortorget och gick sedan vidare mot Gränden, vi käkade kycklingspett+bakpotatis,supergott som vanligt och bra service.
Sen gick vi vidare mot lilla torg victors+mello yello,roligare efter ett tag där,det blir väl så killarna vågar först släppa loss efter ett tag..hihi..
Blev lite flirtad på av b.l.a en gammal!kollega det är ju alltid trevligt även om jag nog aldrig tänkt på honom på det sättet så är det ju trevligt när någon visar lite intresse,dessutom kan ju inte en fika skada?
Vi drack lite där innan vi fick springa åt varsitt håll i ösregn-jag såg ut o kände mig som en blöt katt när jag var på väg hem..Kvällen slutade med 2 S.A.T.C avsnitt som vanligt:) Härlig kväll.(-det får vi göra om Hansi! Retro+Debaser nästa;)R

Inga kommentarer: