fredag 4 juli 2008

Summertime:)

Jo som sagt jag och Angelica gick iväg (jag i kjol och mina nya,vita espadrillos som jag lyckades klämma på mina feta fötter hihi..) käkade sent igårkväll typ 21.30 på nama,underbart väder så man kunde verkligen njuta av uteserveringen.
Tog en toast,A en räkmacka,sen drack jag japansk GT,mmm..och ett glas vitt,umgicks även lite med Sara-servitrisen där,hon är superbra o gullig:)
Sen gick vi hem och la oss,A gick upp tidigt hon jobbar fortfarande stackaren..men vi har en vecka sem samtidigt så då måste det hända lite grejer,har planerat lite dagstripper iaf-svårt med annat när man är solo med hund..
Idag passade jag Selma,Ville o Axel,(Anna skulle fixa naglarna)så det var bara typ 2h,vi gick till en lekplats-ni skulle sett mig,nervös med en 3-åring som skulle cykla,en 5-åring på sparkcykel och samtidigt jag med Axel 2 i vagnen,svettigt värre och efter halva vägen ville ju inte Ville 3 cykla mer så då fick jag bära sparkcykeln samtidigt som jag gick med vagnen+Selma var gullig och gick med Villes cykel-Men jag gillar såå mkt att vara med barn och det s.k jobbiga tycker inte jag är så jobbigt just för att jag ändå gillar det så mkt:)Önskar att jag har 3 små barn en dag..Längtar grymt mycket efter lite familylife..
Nä nu ska jag käka lite ceasarsallad.Hugs and kisses Becca

Inga kommentarer: