tisdag 1 juli 2008

A change!?

Igår städade jag,ja ni hörde rätt-STÄDADE! inte hela huset (haha bor i en etta)men så skitigt som här är/var så behövs det många timmar..Men jag tog i ordentligt i vardagsrummet/sovrummet så nu är där fint iaf! Stör mig på den typen av människor som överdriver allt,som säger åh det är så stökigt hos mig också kommer man dit så är där möjligtvis en bok som ligger fel?!När jag säger att jag har det skitigt och äckligt så är det det-jag överdriver ALDRIG,för mej är det lika med lögn,så sluta med sånt det är patetiskt,samma med folk som säger att det gick asdåligt på provet så får dom mvg..sjukt stört-för att skydda sig själva på något sätt..Idag kör jag iaf vidare i köket,imorgon tvättar jag ALLT+städar hall,toalett, kanske hinner njuta lite av vädret i trädgården med:)
Mina djur var nog nöjda,Lukas låg och njöt på fårpläden hela kvällen sen..fast Nisse var inte riktigt van vid förändringen utan ville ju helst ligga under dynan med mig som vanligt och inte ha det bäddat..R

Inga kommentarer: