onsdag 23 juli 2008

Jump:)

Sitter här o lyssnar på bra 80 musik-Jump..
Ätit sen frukost (som vanligt nu på semestern)Blev en ostbulle m kalkon+fil,rosé till det..nämen nu lite rosé för att pigga upp mig lite,ska träffa Dean strax o har fortfarande ont i magen..SKIT! nära att avboka men jag vill fan träffa honom idag o inte vara så boring.
Sen kommer Angelica vid 14-15 tiden,så far vi iväg på lite äventyr..Så jäkla skönt att ha en bil så vi kan åka vart vi vill:)
Det lutar åt shopping till min balkong vid Svågertorp sen mot Österlen o b.l.a käka god middag i Kåseberga,fisk:)
Efter lunchen med Dean ska jag nog powerwalka vid stranden m min NYA i-pod,me like..
Nä nu får jag ta tag i denna dagen-göra mig snygg inför min rendez-vous;)
Åhh nu är det self control låten-hur porrig är inte den??Kram Fighter-Becca

Inga kommentarer: