onsdag 16 juli 2008

Härlig Köpenhamnstur igår.





Mötte ju upp A i stan igår på e.m vi käkade på Krua thai express i stan,gott för det priset- 45kr.
Sen gick vi till systemet för att köpa lite färdkost-öl+rosé (ölen drack vi i smyg på tåget)
Sen när vi var framme tog vi bussen hem till A-Fredriksberg,där drack vi rosé och lyssnade på gamla dancehits-så jävla bra;)(Ska lätt ha det i min i-pod när jag kör powerwalk)
Sen åkte vi in mot ströget gick o kolla runt lite efter något bra ställe,hittade ett mysigt ställe man satt som i en mysig trädgård-bakgård,där åt vi stoora kycklinghamburgare i lyxig variant+en öl innan vi rusade iväg till hovedbanegården och till mitt tåg,var hemma ca 23.30 kollde på S.A.T.C innan jag somnade..
Var riktigt trevligt o ökar lusten för fler utflykter dit..
Skulle vilja gå dit under dagen ngn gång-käka lunch,dricka rosé i Nyhavn m.m
vill även dit o gå ut en kväll/natt,hört av mina kusiner att Natcafé är bra.
(Lägger in ngra bilder nu,A har några i sin kamera med som läggs in ikväll)Kramar och njut av vädret för snart har vi regn att vänta:(R

Inga kommentarer: