måndag 14 juli 2008

Internetdejting?

Har tänkt mycket på det här med internetdejting,om det är något för mig..har svårt för att bli intresserad via nätet vill veta hur personen beter sig,vad han har för stil o så,(sånt man inte ser på ett foto)För ca ett år sedan dejtade jag lite via nätet då på spraydate.se och fick en hel del svar ifrån killar som skrev vääldigt mycket och fint till mig;)Men då var jag lite anti det hela,men det berodde nog mkt på läget då-har man en annan i hjärtat så blir det väldigt ointressant med ngn annan kille man inte känner även om han har ett bra jobb,hus i Höllviken eller ser bra ut,eller världens trevligaste för den delen så jag var nog ganska svårflirtad på den tiden..(kanske därför killarna var så på hahah)
Men nu är det ju andra bullar för min del så jag är ju betydligt mer available,eller helt! rättare sagt.. Och har flirat de senaste veckorna med några killar på nätet-(dom tog kontakt med mig)rätt skumt 2 poliser med samma förnamn-Jag tänkte direkt åh på med porruniformen så kan vi ha kul forever;)hihi nämen det är ju faktiskt rätt kul med lite uppvaktning via nätet,och visst när jag väl går ut på nattklubbsvis då blir jag oftast raggad på men jag orkar och vill inte gå ut var och varannan helg,varför kan inte folk bara komma fram i kön på en restaurang (innan 00 på natten)
Tänker fortfarande på en kille som jag såg på bussen i vintras någongång (visste även vem han var sen innan)Kände iaf en connection där direkt och dessutom alltid tyckt att han är assnygg..Fan att man inte vågar gå fram där,just när man fått ögonkontakt o allt..
Så visst då är det ju lättare på nätet,men på dejten sen håller man ju på att kissa i brallan om man inte tar några glas vin först..Gick på en dejt med en ifrån spray
och det blev inte superlyckat,han var jättetrevlig och vi hade nog passat ihop på många sätt men kemin fanns inte där (ifrån min sida)och det är ju alltid lika kul att berätta sen,också sitter man där o bara hoppas att han inte ska kyssa en eller något..hihi.
Några bekanta till mig har iaf träffat sina män och har seriösa relationer idag-en av dom väntar tvillingar och har köpt hus det ni, så bara GO FOR IT;)Dejting-Becca

Inga kommentarer: