lördag 12 juli 2008

Middag och promenad med Karin.



Har haft en supertrevlig lördag-Mötte Karin utanför Nama vid 14.30,käkade,jag åt Yakitori=sallad med kycklingspett i teriyakisås+toast m cream cheese o glasnudlar,så gott!Karin tog sushi,vi delade en flaska rosé o njöt så fort solen kom fram:)jag tog även en kladdkaka m glass(-jag vet det är sjukt onyttigt men gud vad gott,dessutom ska jag ju snart börja powerwalka ju..)
Vi hade mkt att prata om,hon är betydligt yngre än mig-22 tror jag,men den tjejen är bright+mkt livserfarenhet!Gillar henne asmycket och fattar inte att vi inte setts på så länge..Vi får ta tag i det helt enkelt Karin du bor ju bara i Lund,inte såå långt.
Sen promenerade vi med Nissen längs stranden,härligt.
Nu är jag hemma,ska fixa ngt lätt käk o kolla på en film på svt:Mun mot mun-jag älskar ju svenska o danska relationsfilmer (och med det menar jag inte simpla kärleksfilmer..)så det lär bli bra.
Tidig kväll,jag t.o.m ser riktigt sliiten ut nu-inte bra..och morgondagen innebär en hel del kul grejer med. Kramar Positiv-Becca

Dagens positiva:Känt sann livsglädje och positivitet idag:)

Dagens negativa:en hysterisk kvinna på stranden som ropade TA BORT HONOM HAN ÄR AGGRESSIV,om min lilla Nisse,folk låter inte hundarna sköta någonting utan beter sig som om dom är människor fullt ut..Jag förstår om jag haft en stor hund eller en hund som verkl kunde skada ngn annan men please inte Nisse..R

Inga kommentarer: