onsdag 2 juli 2008

V.hamnen,Lilla torg och idag lugnt:)

Hallå mina vänner! Fick ett glatt besked igår som förgyllde min dag lite igår (kan inte säga vad här)Inget superstort men fick upp humöret lite;)Åkte in mot bo01 igår mötte upp Angelica och Cecilia där vid 18,behövde käka lite-och det blev heelt för mycket tyvärr..förstörde resten av kvällen lite:(blev äckligt mätt,men det var gott för stunden iaf,guud vad jag älskar V.hamnen-skulle kunna flytta dit any minute now,det känns så osvenskt och nice på något sätt,så jag letade runt lite efter guys som bodde där ANYONE hihi..;)Sen åkte jag vidare in mot stan för att möta Bexter,vi gick till lilla torg,det var kul att träffa henne,men fick inte mersmak av lilla torg just igår faktiskt tog bara ett glas vin sen gick vi hem till R tillfälliga lgh på lugnet en stund innan jag åkte hemåt (jävla bussar väntade hur länge som helst och åkte en massa omvägar..)Så det var skönt att vara hemma sen i lugnet och titta på ännu ett gammalt avsnitt av Sex and the city innan jag somnade.
Dagen består av städning,tvätta,och ev lite sol+tidning i trädgården+gå en låång promenad med Nisse-he needs some quality-time. Kraam Sol-Becca

Inga kommentarer: