lördag 26 juli 2008

Till beachen?

Åhh det är nu man ångrar att man inte gick raka vägen hem efter första festen..
eller fest o fest,vi var hemma hos dom vi firade midsommar med,vi var några stycken-drack lite vin o drinks sen på vägen hem hade en kille som vi kände(-märk dåterm)
fest-ingen höjdarfest direkt så jag fattar inte att man fortsatte..Ibland är man inte så logisk helt enkel(-speciellt inte med sprit i kroppen o ouppklarade saker)
Där drack jag iaf ca 3 vodkadrinks..och det känns idag..
Nu har Angelica åkt iväg för att hämta sin käraste Kim-han ska jobba lite hos A:s kollega,sen har vi pratat om att åka till stranden,har några vänner som redan är där,men jag är så pass bakis att jag känner mig rädd för att gå någonstans ifall jag skulle må piss..
Så jag funderar över om jag ska gå eller inte?
Lutar åt ja för jag vill få ut det mesta av mina sista dagar..ÅNGEST!
Kramar-R

Inga kommentarer: