fredag 25 juli 2008

Kämpinge+thai på kvällen:)

Igår hade vi även en trevlig dag,lite för mkt bilåkning dock igår med men det gick bra:)
Vi letade efter strandtennissett-älskar att spela det!
Sen efter många om o men blev det Kämpinge stranden,vi var inte där förrän typ 14.30 det blåste lite för mkt men bortsett fr det var det nice o ännu bättre när där blev folktomt vi var där till ca 17.45.
Och även om vi inte trodde det först så blev det ett dopp:)
Johan kom också dit (m sin moppe,hihi)
Sen begav vi oss till Rusta där jag köpte finfina balkongmöbler (som A snickrar ihop just nu,aldrig varit min grej direkt..)
Trodde att det skulle kosta ca 800,men när vi kom till kassan så blev det bara ca 530gissa om jag blev glad!
Vet inte om hon i kassan gjorde fel eller om priset stod fel,så det kan jag tipsa er om!
Sen på kvällen efter en promenad med Nisse så mötte vi Johan på thairestaurangen här på Limhamn där vi käkade middag+drack vin:)
Och idag om några timmar beger vi oss igen- det blir Båstad+ett kort besök på vägen hos vår vän AC i Hofterup.
Nä nu dags för lite frukost på min balkong+göra mig i ordning.
Kramar Becca

Inga kommentarer: