söndag 6 juli 2008

Nice sommarkväll med Jen:)

Jenny kom och mötte mig vid nobeltorget igår så gick vi till vårt stammiställe på besök och käkade där (2 fetaost quesadillas med nachos..mmm..)+en stoor öl,sen gick vi vidare till metro (på möllan)Jag tog en mojito där,(gott och fräscht dessutom kan man sippa på den ett bra tag)Sen åkte vi hem till Kenneth o Carina (dom vi firade midsommar hos)där var mina kusiner Johannes o Filippa,Johan m.f.l det var trevligt blev några öl till där och såklart gos med deras gulliga valpar:)Sen promenerade jag hem till min egen lilla gos=Nisse, vid 1 var jag hemma så det kändes rätt lagom,och idag är man inte bakis bara lite trött..Funderar på om jag ska in till mobilia med Jenny,ska nog ringa henne snart-är lite shoppingsugen +vill passa på att träffa henne nu-Imorgon åker hon till Paris..snyft!!Trodde att hon o jag skulle hänga nu när vi båda har semester samtidigt men hon har rest mycket..Men så är det-Jag förstår henne,vill själv iväg ju!
Men jag o Angelica har nyss planerat lite för våra dagsutflykter haha blir trevligt;)
Även planerat 2 Köpenhamnsturer nu dom närmsta 2v,ska bli kul-lite shopping+se Angelicas fina lägenhet,och drinks på nyhavn och ev någon annan bar/pub;) Kisses Planerings-Becci

Inga kommentarer: