söndag 27 juli 2008

Skön sista dag innan allvaret..




Tycker att det varit en skön dag idag,trots allt..
Var med Angelica på stranden-Sibbarp,Johan kom även dit en stund-spelade strandtennis+badade,sen gick vi hem till A:s kollega som bor i ett mysigt hus rätt nära stranden m. en lovely trädgård:)Så vi tog med Nisse dit o åt god mat(+lite vin för mig,och jag som hade tänkt vara helt alkoholfri idag,det funkar typ aldrig för mig..)
Ska upp typ 6.30,suck!Ta bussen 7.40 sen en annan buss ifr Mobilia större suck..
Men jag hoppas verkligen att detta är ett bra ställe för mig,wish me good luck,nu måste jag gå ut med min nisse,sen duscha innan bädden kallar..och klockan är redan 22.15..
Kramar,Becca

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vännen! Gick första dagen på nya jobbet bra?? Hoppas det, trots värmen.. Själv har vi legat vid brorsans pool hela dagen - dejligt ;).

Trist med det andra.. Du söker ju fel killar!! Eller killar på fel ställen kanske.. Fokusera på att hitta rätt med dig själv, må bra, träna, skaffa fast jobb och kanske utbildning.. du ska se att när du är i fas med dig själv så bara du precis ramlar över honom - jag lovar! Ta hand om dig nu, kram!

Beccas sida sa...

Hello! Smartis Anna..jag skrev ju om det privat till dig..hehe
Och nej jag söker mej inte till fel killar-dom visar upp en helt annan sida först än den dom verkligen är..
Kram,Becca