måndag 21 juli 2008

Grabbkväll..

Igår gick jag till kajutan(-restaurang) där Johannes o några vänner till mig också var.
Där drack jag 3 öl på tom mage..
Sen käkade jag thai med Patrik o hans kompis J+Johan,sen kände jag,Patrik o J för att festa (spelar väl ingen roll att det är sön när man har semester..)
Så jag gick hem med Grabsen till P,P körde iväg o köpte vodka;)(Inte lika kul idag..)
Vi lyssnade på 90 hits,så jäkla bra!! pratade grabbsnack o drack vodka m cola..Som jag sagt innan så är det jäkligt kul att känna sig som en fjortis (i en 30 årings kropp då..)Och det gjorde jag verkligen igår o självklart efter diverse asstarka vodkadrinks(-eftersom jag inte gillar läsk)Så blev allt lite roligare...
Traskade hem i fullt ljus o en massa fågelkvitter,sydsvenskan hade redan kommit när jag kom hem-då vet man att man är hemma sent.. Fjortis-Becca;)

Inga kommentarer: