måndag 14 juli 2008

Fyy skäms!

Häromdan var jag (även då)på härligt humör när jag tog en långrunda med vovven,min nisse,tyvärr blev jag på dåligt humör av några ouppfostrade,otrevliga fjortisar:(
En av tjejerna skrek rakt ut fy fan vilken ful hund! Hur fan kan man säga så??Jag menar jag har full förståelse för att jag har en annorlunda ras och svarar alltid trevligt när folk frågar om hunden och är ovana vid den,men att slänga ur sig något sånt?! Förstår dom inte att det sårar??och det är inte första gången..
Eller att jag såklart tycker att han är det sötaste som finns?Jag har haft Nisse i typ 10,5 år jag älskar honom han är som mitt barn,och jag tyckte den rasen var rolig och söt långt innan jag köpte honom.
Kan säga att ord som low class och whitetrash låg nära till muns,men jag höll tyst-(behöver ju inte vara lika fånig själv)och bara skakade på huvudet mot tjejen,hoppas hon mådde lite dåligt efter hon sagt det iaf! Becca

Inga kommentarer: