torsdag 24 juli 2008

Skåne runt..

Igår mötte jag upp Dean i Limhamns centrum,vi gick till nama men ingen av oss var hungriga just då så det blev vin för mej-ofcourse och kaffe till D som skulle vidare till jobbet..
Det var riktigt trevligt att träffa honom igen,han är verkligen supergullig:)Ingen typisk killkille-han har verkligen moral o samvete(-vilket många verkar sakna av båda könen..)
Men sorry ladies han är upptagen,han ska nog flytta till LA o gifta sig med Marilynn-(ja hon stavar så)Han pratade jättemkt om henne..
Ska ev träffa honom nästa helg igen.
Sen kom Angelica o mötte upp oss,så jag o Angelcia käkade lunch där,(supergott som vanligt!)Sen åkte vi vidare,vi skulle till Kåseberga men åkte HELT fel..så istället för 1h på vägen dit blev det 3..
Men man får tänka positivt vi fick se lite av Simrishamn o Ystad b.l.a hihi..
Självklart dök minnena upp ifrån förr,har varit där en del med mitt ex N dom 2 senaste åren,(i en stuga där)
Det var jättemysigt i Kåseberga,vi käkade god färsk fisk,jag fiskspett med lax,räka m.m o Angelica stekt sill m mos.
På vägen hem började jag tyvärr må dåligt-det blev för mkt bilåkande för mej på en dag..Men på vägen dit gick det finemang:)lyssnade på good music i min i-pod-ahh stackars A..men jag är så glad för den o trött på NRJ musik..
Kisses Becca

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är lätt att koppla in ipoden till bilens stereo så du vet. Du behöver bara en sladd!