måndag 14 juli 2008

Hemma idag.

Idag är jag hemma och gör ingenting speciellt,väldigt skönt!
(Har fixt lite härhemma men inte så mycket som jag borde)Kanske ska ta tag i golvet i köket? eller nä blir nog imorgon..
Har iaf diskat en trist disk till musik av b.la Gunsnroses,Pet shop boys och lite sambamusic.-är en allätare (nästan iaf)
Sen har jag kollat på lite annonser på blocket-hittade superfina balkongmöbler som jag nog ska köpa,måste bara försöka fixa skjuts..:(
Letar även efter en ny kattmöbel till Lukas.
Ska även klicka hem ett par guldespadrillos-fina+sköna,har dom vita ofta så det är det ju värt!
Går bra det här med no shopping..
Men ska bli kul med en fin balkong,(ska även fixa fina flowers.)
Nu ska jag gå in till Nisse o Luki o mysa lite med dom o läsa sydsvenskan.So long,R

Inga kommentarer: