måndag 7 juli 2008

Igår


Igår gjorde jag inget speciellt under dagen,men senare på em åkte jag in mot mobilia mötte upp Jenny där,kollade lite i affärer o käkade,jag köpte Biotherms kroppsspray (den gula vitamin E)Den är såå god och bra (som de flesta biotherm produkter)superfräsch doft-bra på dagen med något lättare som kroppsspray,somrig doft med av citrus:)Blev väldigt sugen på Marc Jacobs bodymist också en stoor flaska för 625-värt pengarna,blr nog min snart!,den var såå god-gillade Grapefruit doften.
Sen gick vi hem till Jenny,drack vin,kaffe (därav min insomnia..)och en sillmacka,alltid mysigt o kul hos/med Jenny,sen när jag kom hem tittade jag lite på Beck+funderade ut vilk låtar jag ska ha i min i-pod-ska beställa en idag,såå kul,lutar åt en cerise,jag ska börja powerwalka ordentligt nu!
Jag o Jenny har faktiskt planerat en Barcelona tripp nästa år,en vecka såå härligt!
Nu är hon på väg till Paris..Kul för dom,och helt ok för mig med,blir en fullspäckad vecka faktiskt med Köpenhamn,födelsedagsfest+ev utgång,träffa vänner,shopping.
Music- Becca

Inga kommentarer: