måndag 14 juli 2008

Skulle ju inte shoppa mer..





I fredags skulle jag ju ut på jakt för att hitta en födelsedagspresent till Katarina,gick direkt in på vilda-nice affär och vet att hon gillar den,förrutom inredningsprylar så har dom även lite beauty-products..:)så det blev en bodymist ifrån Björk and Berries-lingon och raspberry tror jag,rosa färg iaf(-ni som är nyfikna den finns nog på Åhlens city med)har själv provat deras bodyshower-riktigt bra.
Iaf när jag ändå var där så ligger ju lindex bredvid..så jag gick in där o kollade rean,jag hade bestämt att jag absolut inte fick shoppa något mer-inte för att jag shoppat mkt denna månaden men lite grann- en i-pod,en bodyspray och lite på rean,dessutom har jag gått ut o käkat etc nästan varje kväll +har köpenhamnsresan imorgon+min o Angelicas lilla tripp till Båstad,Österlen m.m+måste spara flera tusen till nästa månad..Så därför borde jag ju hållt i slantarna..Men hittade iaf:en strandklänning,en supersöt bikini,ett fint och stärkande nagellack ifrån maybelline-tog bort mina acrylnaglar för några veckor sedan och mina egna har hållt bra och är rätt fina för en gångs skull,bra om man kan ha sina egna sur utgift om ens egna kan vara fina,(kan nämligen inte ha superkorta känner mej ej kvinnlig då)Nu är det hålla i plånboken (lite iaf)som gäller!Spar-becca

Inga kommentarer: