tisdag 1 juli 2008

Träffa Rebecca:)

Nu sitter jag här framför datorn,nyss käkat frukost-går upp sent varje dag, blir oftast väckt rätt många ggr av mina djurisar under natten och morgonen..
Köpte en havremjölk igår med jordgubb/hallonsmak ifrån oatley-guud vad god!Nyss druckit av den till mina 2 lingongrova mackor med kalkonskinka.
Idag ska jag fixa lite härhemma under dagen,och ikväll vid sex sticker jag intill stan för att träffa Rebecca-inte träffat henne på läänge och det har hänt mycket sen dess(-speciellt för henne)så det blir mycket girltalk och förmodligen lite drinks på lilla torg och ev middag med:)
Nu ska jag in i bädden och läsa sydsvenskan och en annan tidning. Kram Becca
P.s Ni har väl inte missat sex and the city avsnitten sent på kvällarna vid ca 23 i tv3?sjukt bra att kolla på speciellt för en singel som jag;)R

Inga kommentarer: