onsdag 9 juli 2008

Härliga dagar..



Igår mötte jag Angelica i stan vi gick till Gränden o käkade god lunch-ska försöka hinna med minst ett besök till där innan min semester är slut,jag tog iaf kycklingspett med ris+jättegoda såser till,man får ju även vitlöksbröd+salladsbuffé i det priset-69kr,prisvärt.Självklart tog vi ett glas vitt till detta (2 för mig;)
Sen gick vi vidare och kollade in rean-Jag fyndade bra faktiskt-1 färgglad baddräkt,1 vit bodytop,1 skjorta,1 tröja,1 linne och allt blev ca 350kr!(like rea)
Sen gick vi till Lilla torg-Victors och tog ett glas rosé,vi var hemma rätt sent drack lite rött och tittade på S.A.T.C-en riktigt härlig tisdag:)
Lite farligt verkligen kommit in i semesterkänslan nu..går upp sent varje dag,käkar mkt senare,lägger mig senare,har det så underbart tillsammans med mina härliga vänner-hur ska jag kunna börja jobba igen?känns långt borta nu..! Njut-Becca

Inga kommentarer: