söndag 13 juli 2008

Sol i stan:)

Hej. Idag skulle jag egentligen åkt hem till Rebecca,men jag kände verkligen för en hemmakväll ikväll,varit iväg så mkt nu på d senaste..jag ville ses tidigare men hon senare så vi bestämde oss för att ses på tors istället,men som planerat träffade jag Josefin o Angelica,vi möttes vid Ribersborg-fick skjuts av Annsofi för hon o jag var ute med dogsen på beachen (sibbarp)tidigare idag,nice-härligt väder:)
Sen promenerade iaf jag o Angelica,Josefin in mot stan,jag var sjukt sugen på gränden men där var stängt..så trist! Så vi gick till Jensens,det var ok o mkt billigt men inte lika gott+ingen sallad stort-..
Sen satte vi oss på gustav o stekte lite i solen med en glass.
Nu är jag hemma och det ska bli så skönt att bara sitta i sängen/soffan-bäddsoffa o läsa sydsvenskan,kolla tv-först film på 5:an sen Beck som vanligt,nice.
Sen somnar jag nog lätt!
Jenny har kommit hem ifrån Paris,kul! så vi ska ses i dagarna. Hugs and kisses,tired-Becca (P.s Foton kommer nog senare ikväll+imorgon)R

Inga kommentarer: