torsdag 10 juli 2008

Good friends.


Nyss käkat lite frukost,solen skiner och det ska det inte göra så mkt i dagarna framöver så jag får väl gå ut o sätta mej i trädgården (med nissen)en stund o tidningar ofcourse..Ikväll ska jag träffa Annsofi-en till kär vän som jag inte har träffat på läänge(-fast vi har pratat mkt i tele iof)Vi ska iaf till V.hamnen njuta av solen och en fika på espresso-kan jag tänka mig.
Igår hade jag o Katarina det supertrevligt:)Vi promenerade först längs beachen sen fick vi rusa till nama(-vi kom precis när de skulle stänga köket..)Härligt med sena middagar nu på sommaren.Vi drack rosévin jag tog sushi och K tog sallad med kycklingspett o noodles,tog naturligtvis en japansk GT med.
P.s Kom på försent att jag skulle fota K igår..och min fjuttiga kamera på mobilen tar inte bilder i mörkret,men jag tog en iaf ifr nama,(hoppas ni kan se hennes skönhet iaf)Kram Becca

Inga kommentarer: