fredag 18 juli 2008

Yesterday..

Igår skulle jag egentligen ha träffat Rebecca på kvällen,men jag hade inga pengar på mobben märkte jag när jag skulle skicka..så jag väntade på R:s samtal,men hon ringde aldrig,hon kan ha glömt det (vi bestämde detta i måndags)
Men det gjorde inte så mkt,jag var rätt nöjd med min hemmakväll och en lugn dag.
Men självklart hoppas jag på att träffa R snart ändå,man känner ju liksom att semestern håller på att ta slut,(ni vet man nästan räknar ner..)
Kollade iaf på Law and order+S.A.T.C-det var b.la det avsnittet när Carrie träffar den politikern som gillar att bli kissad på hihi..
Och avsnittet med Samantha och den VÄLHÄNGDA killen som hon försöker ha sex med (även med hasch)men det går inte så hon avslutar det hela med:Lets just be friends..
En annan berömd fras av S är:Women are for friendship,men are for fucking;)R

Inga kommentarer: