onsdag 11 februari 2009

Bagge-me like..

Såg precis att en väninna (som också bloggar)hade skrivit om Laila Bagge i sin blogg o jag kom på att jag hade tänkt skriva om Anders Bagge i min blogg,Ahh jag gillade honom även innan men efter Nyhetsmorgon i söndags(-ja jag har blivit pensionär..)så älskar jag nästan honom,han är såå varm,lugn o en stoor djurvän.Han berättade om sin panikångest väldigt öppet o på ett bra sätt,och eftersom jag själv lider av det så kändes det lite extra när han berättade om det på tv-Hoppas att alla som inte än har förstått vad det är eller som tror att man är ett psycho för att man har det tänker om nu-Det brukar faktiskt vara känsliga och intelligenta människor som drabbas av panikångest.Becca-Bagge fan

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åhh, ja- vi borde starta en grupp på facebook "alla älskar anders bagge" haha :) Puss

Anonym sa...

Oj oj ni har verkligen ingen aning om vad ni pratar om..jag har en helt annan sida av historien...