söndag 22 februari 2009

Tv-analysen:

Lets dance:Jag tyckte att Niclas kunde fått lite bättre lovord av juryn+högre poäng,(åh så söt han var med btw:)
Tycker att CJ kunde fått bättre poäng,tycker det är jättekonstigt att George fick bättre poäng när han inte dansar ens..CJ tog iaf lite koreografi o danssteg..
Bra att G åkte.
Laila var superbra,men ni vet att Morgan är min favvis:)

Melodifestivalen:Blev så IRRITERAD!! Hur fan kunde inte Velvet gå vidare??Det var den bästa helt klart enligt mig-men kan tänka mig att den kommer gå varm på både klubbar o radion;)Jag tyckte att denna omgången var bättre än dom förra,där var ingen låt som jag tyckte var riktigt dålig faktiskt.
Synd att Maja inte hade en bättre låt för jag gillar henne+hennes genre.
Jag hade röstat:Velvet o Molly till final o Rodrigo o co+EMD till andra chansen,EMD gjorde ett bra uppträdande men låten var inte i min smak alls,precis som med Måns.Becca the judge..:)

Inga kommentarer: