torsdag 19 februari 2009

Snygga accesoarer i vår;)

Accesoarer har jag väldigt länge tyckt är väldigt viktigt-du kan tex hotta upp ett annars trist/vanligt plagg med en snygg sjal/scarves.
Du kan ha en trist jacka o hotta upp den med en fin halsduk,du kan ha trötta,puffiga morgonögon o porra till det med ett par snygga solisar..;)u get the pic..:)
Jag är inte en smyckesganing-utan jag kör på klassiskt o enkelt/diskret när det gäller smycken-,mycket pga att jag inte tycker jag passar i för mycket-men klocka,armband o mina pärl örhängen gillar jag,(o kanske en viss ring i framtiden..)
I vår/sommar satsar jag på armband ifrån Kyssjohanna.se-såå fina där finns ngt för alla smaker-olika prisklasser,men bra priser,kommer lägga in bilder på mina favoriter här inom kort!
Jag vill även ha ett par skinnhandskar.
Och jag ska bleka mina tänder-ingen accesoar men ändå,ngt
extra:)Så Angelica kom i luckan!!!(hon ska göra det på mig:)
Jag ska köpa ett par blaffiga solisar med.
Slinga håret(-blondes have more fun!?)
Ny snygg väska (gärna LV,velat ha speedy länge..:)Shoppingsugen-Becca

2 kommentarer:

Anna sa...

Hej vännen. Här är influensan inte bättre, skickade två halvkassa killar till dagis idag (förlåt fröknar) men jag orkade helt enkelt inte längre, jag har haft över 38,5 trots panodil i 4 dagar nu - måste sooova!! Min mail är: annamalja73@hotmail.com Skicka nr du bara! Hur ser det ut på lördag? Är du sugen på vin & sushi & Melodifestival förutsatt att vi är smittfria?!

KRAM

Beccas sida sa...

Hej hej! haha..bara störigt för man blir så lätt sjuk på dagis ju även vi fröknar,vi förlorar ju mkt av vår redan låga lön på att vara hemma..
(o vissa gör så jämt)Men klart att det måste vara jobbigt att vara hemma själv med 2 busar;)Tkr synd om dig! Har faktiskt inga planer på lörkväll så om alla är friska så ses jag gärna o sushi etc inte fel alls:)Kram o krya på dig vännen,B P.s skickar mejl till dig imorgon.