söndag 8 februari 2009

Trevlig Lör+Sön:)

Ja igår var det verkligen kul att träffa Jenster(-kärt barn har många namn)
Vi gick till Möllan o Krua thai där jag åt min älskade massaman med kyckling:)
J tog bara en förrätt.
Sen traskade vi hem till Jenny+ La familia,dom e så söta o snälla-Simon o Noélia:)
Så tack Jenny för allt+speciellt ditt trevliga sällskap,måste ses snart igen!
Fick ett sms för en liten stund sen av Jenny där det stod:Det var jättetrevligt igår,Simon hälsar att du liknar Marie Serneholt-barn är så snälla..;)En gång sa en flicka att jag var lik Gynning(-drömma kan man ju speciellt Marie med för hon ser ju mkt yngre ut o har förmodligen inte opererats sig.)
Därhemma snackade vi mest o drack lite vin o öl,sen var jag hemma redan vid 20 kollade in Schlagerfestivalen+Wallander,mkt mysigt.
Idag fick jag först ett samtal av min mamma som bjöd över mig på middag i em,sen fick jag ett sms av en tjej jag ska köpa gucciskor av-hon var på Limhamn så vi möttes o jag provade skorna på en parkbänk..Men de passade,yippy!
Och nu ska jag snart iväg o fixa naglarna sen rusa till min mam sen handla,tvätta o städa.. innan min tvkväll börjar,då ska det vara lite finare här iaf+tända ljus o sånt myys:)Ikväll är det säsongsstart för Gossip girl så jävla nice! Ska även kolla Top model+Mia o Klara sen hoppas jag på ngn film,för er som inte sett Beckfilmen ikväll så se den,bra!
Lägger in bilder lite senare,ska vara hos Marie om 20min o är inte alls färdig..
XoXo, Becca-girl

1 kommentar:

bläckfisken sa...

Kul att ses igår!
Va bra med skorna!
Får se dem nästa gång vi ses.(snaart)
Kram