måndag 16 februari 2009

Facebookfrågor-under the skin..

Tänkte ni kanske ville veta hur det egentligen ligger till med mig,några på facebook har tänkt helt för oskyldigt om mig o några har tänkt helt för skyldigt om mig..Här får ni svaren:
1,Tror du att Rebecca har haft ihop det med någon som är minst 10 år äldre än henne?
Svar:Nej,alltid varit för yngre eller jämnåriga(-men om det även gäller lite flirt o så- så fanns det en på 45 för typ 5 år sedan..)
2,Tror du att R har köpt sex:Hell no!!
3,Rökt marijuana:Ja
4,Haft sex i sina föräldrars säng:Nej (o aldrig känt någon lust till det..)
5,Skulle stöta på någon du dejtade? Nej!(-jag är ärlig mot mina friends!)
6,Homosexuell erfarenhet:Ja
7,Varit med i en porrfilm:Nej
8,Tror du R skulle ha sex med någon hon inte kände på fyllan:Nej
9,Tor du att R skulle vara/varit otrogen:NEJ(-om man inte räknar en kyss när jag var typ 15..)
10,Drogat sig med lugnande:Ja.
Nu vet ni lite mer om mig-o vad kan man säga..En riktig känslomänniska men fortfarande med fötterna på jorden o en stor dos av moral i sig.R

Inga kommentarer: