torsdag 5 februari 2009

Planer för slutet av veckan:

Torsdag igen,Fredag imorgon-härligt:)
Har inte mått bra alls i min mage..:(började igårkväll ORDENTLIGT!tror faktiskt att det inte endast var magkatarren utan ngt jag ätit på jobbet-trist var det iaf+sov bort det mesta av kvällen..
Har fortfarande ont,men är inte hängig o illamående etc som igår.
Idag fick jag gå lite tidigare av en gullig kollega så jag var hemma redan vid 16-(inte hänt så ofta på sistone)kvällen känns mkt längre iaf:)
Fick även se ett bra bevvanavsnitt+sjukt roligt vänner avsnitt.
Nyss kollat på Unga mödrar o lagar nu pytt i panna-kyckling med stekt ägg,ska kolla på SATC+Du är vad du äter-Sanna Bråding är med o det kan nog vara en intressant människa att höra lite mer om,(varit med om mkt jobbigt..)
Imorgon har jag inga planer,jag hoppas på att min mamma ska vilja bjuda mig på middag o kolla på lets dance med mig men jag tror inte det blir så,så det blir nog take-away fr thai eller nama+lets dance.
På lördag ska jag prova gucciskorna:)sen träffa Jenny(-one of my best friends)kan tänka mig att det blir lite mat vid möllan+ngn drink sen kanske hem till henne o hennes lovely family lite.
På söndag måste jag försöka få tvättid..Ska även bygga mina naglar IGEN,jag klarar inte av att inte ha fina naglar (vilket är fallet nu)
Nä nu väntar mat+SATC,Becca
Tänker på idag:Faan ibland är det inte bra att vara öppen-man säger för mycket..+Älskar mina härliga vänner som man verkligen vet var man har:)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Så trist för dig med magen!!!!! provade ringa från jubb vid sex idag... men vi får höras imorgon sweet!!
Knus Lille Annie

Beccas sida sa...

Ja jag såg det..låg o vila..
Ja vi hörs manana!R

bläckfisken sa...

hoppas vi ses på lördag!
Ser fram emot det!
Kram Jenny

Beccas sida sa...

Me too honey bunny:)kan väl ringas imorgon,Puss Becca