onsdag 25 februari 2009

Dagens viktigaste nyheter:)

1,Ingen kan väl ha missat att Kronprinsessan o Daniel ska gifta sig o har förlovat sig:)
Jag måste medge att jag blev lite rörd..av ord som vi var vänner men det växte fram stark kärlek ur det och han gör mig trygg o stark.
Och han svarar med:Jag är här för att stötta Victoria i framtiden.
Åhh så romantic..Jag vill också vara förlovad..Ett starkt band o man vet iaf just då att HAN vill vara med en för evigt,en fin ring(-dyr såklart;)
Sen själva bröloppet är inte superviktigt för mig faktiskt-inte själva bjudningen,tycker det är lite onödigt dyrt också,men visst jag hade inte tackat nej heller..
En annan att bli avundsjuk på idag är Laila Bagge-nu har hon gått o tagit min drömprins-Niclas Wahlgren..Jo minsann dom har stått o hånglat på en nattklubb i Sthlm.News-Becca

Inga kommentarer: