onsdag 11 februari 2009

Mys-tvkväll:)

Ja det vill jag ha ikväll,massa att titta på idag:SATC,Unga mödrar,Topmodel/Semestersvenskar o superbraiga danska Sommer:)(Kan tillägga att det brukar knappt bli hälften av det jag skriver här som jag verkligen tittar på)
Men Sommer missar jag inte.
Annars har det inte hänt så mkt i veckan,har sovit dåligt(-lite bättre inatt dock)haft mkt problem med magen!+min mob slutade att fungera o det märkte jag 5 på morgonen..:(så då vågade man ju inte somna in djupt igen när jag skulle upp 6.30 suck..
Ska laga lite mat nu-har min mammas goda kaka/paj ifr i söndags att käka med,glass till:)
Sen kanske det blir popcorn med..usch jag är inte duktig på att äta nyttigt nuförtiden,fast några saker har jag ju varit bra med så det kanske jämnar ut sig typ..
Har rökt MYCKET mindre(-nästan ingenting),inte druckit kaffe nu igen,o dricker mer sällan alkohol-konstigt som man vänjer sig nu är jag inte speciellt sugen på det alls när jag kommer hem o det var standard innan med lite vin framför datorn-varva ner men inte nu så lite duktig är jag.
Ha en härlig onsdagskväll,det ska jag (om jag inte somnar)O tänk på att helgen är nära,jag LÄNGTAR ska ha en nice helg som kommer innefatta b.l.a:Nama-sallad eller sushi and lots of drinks,afterwork,Angelica,kanske Jenny med- pretty please with a cherry on top?lets dance,frukost på lieto,långpromenader(-om vädret tillåter)melodifestivalen,leta o ev fixa mobiltelefon,fylla i tråkiga papper o städa..Så nu vet ni.Kisses Becca
Avslutar med ett härligt Samantha(-satc) citat som hon säger till Carrie när hon har träffat en äldre man-Petrovski:He has been around the block he know how to use his cock;)R

Inga kommentarer: