söndag 15 februari 2009

Tävlingarna.

Ja här kommer min lilla analys fr helgens stora tävlingar hehe..
I lets dance tyckte jag att det var rätt att Kitty åkte,Morgan är fortfarande lätt min favorit sen kommer Bagge+Niklas,CJ o Elisabeth är inga dansare-men tävlingen blir nog trist utan dom..dom e lite roliga ändå-och Tobias hunken får inte åka ju;)
Nästa vecka kan nog George få åka hem,veckan efter det blir det svårare att välja tror jag..
Och Melodifestivalen:Jag gillade helt klart hårdrockslåten bäst-den blev bättre o bättre,Måns gjorde ett fantastiskt framträdande men jag är inte så glad för låten-(fast den etsat sig fast)Lili o Sussi är min 2:a,o Amy Diamonds låt var inte alls min stil men de unga tjejerna älskar den säkert o hon är ju himla bra o gullig.
Markoolio var ju som ett skämt,likaså Jennifer Browns trista låt..
Petra Mede tycker jag är rätt bra o rolig som programledare:)
Det var allt för mig folks,Tv-Becca

Inga kommentarer: