söndag 1 februari 2009

Sunday

Sista dagen på helgen började bra förrutom att jag inte sov så bra inatt..
Men jag gjorde frukost o tittade lite på Nyhetsmorgon+läste sydsvenskan,myys sen ringde min mamma o bjöd mig på söndagsmiddag hos henne,nice-så jag ska dit snart,ska bara ut med nissen en runda först.
Har en konstig känsla i kroppen idag-nervöskänsla (men jag har inget speciellt att vara nervös över)så jag behöver nog röra mig lite..+jag är ju förkyld så känner mig lite hängig+yr av det,men lite vin hos mamsen nu botar väl det:)
Förresten igår addade en av Kims(-för er som inte vet så är det Angelicas sambo) kompisar mig på facebook,han ser bra ut,85:a (som Kim -haha men jag har ju träffat yngre..)o han har frågat/pratat en del om mig,alltid kul med sånt även om jag verkligen inte tror på ngt seriöst där!Han är tydligen en riktig player,även om han försökte överbevisa mig om motsatsen igår..
Rhys fyller 29 idag,har lovat att skriva ett fint mejl till honom idag.
Har nyligen kollat på lets dance reprisen o bedömningarna där talar sitt tydliga språk:Bagge,Morgan o Niclas är bäst tycker jag,Magnus med rätt bra.
Kitty,CJ,George,Hasse o Elisabeth är inte så bra men några av dom anstränger sig iaf o är bättre nu än tidigare,Elisabeth verkar jättehärlig men gillar inte hennes hållning-spända axlar etc..Tycker att CJ eller Kitty kan åka ut next week,för George har blivit lite bättre-anstränger sig även om han INTE är en dansare..
Ikväll ska jag fixa lite härhemma-tvätta,diska etc. På tv kan jag tipsa alla om en superbra Beckfilm 21 ikväll med mkt spänning o extra mkt Persbrandt.
Jag ska kolla in Mia o Klara;)+Top model(-jo eg gillar jag inte det o inte Tyra men lite kul nu ändå)Ska nog även se filmen The secret som jag inte såg igår,(somnade supertidigt..)Nu får jag gå ut med vovven som är måttligt road just nu..Skön Söndag,Becca

2 kommentarer:

Anonym sa...

1985 var det gyllene året ;)

Beccas sida sa...

Haha..Måste vara så va..;)
O jag är ganska glad o stolt över att 85or fortf kan tycka att en gamling som jag är foxy.Kramis,Becca