torsdag 12 februari 2009

Happy Valentine!?

Vissa singlar tycker att valentine är sjukt trist o det har jag nog tyckt också men i år känner jag inte så just nu ska tilläggas,känner mig rätt tillfreds faktiskt men det kanske inte känns så lörkväll jag vet inte..Och när folk i förhållanden visar puttenuttiga kort så känns det som att man säger ahh vad gulligt med en smula falskhet,men det handlar om att det känns såå långt borta för mig just nu..!
Har fått några riktigt söta presenter när jag haft pojkvänner(-dom har väl vetat hur gärna jag fortfarande vill ha presenter)
B.l.a har jag fått det här:av mitt exX2 fick jag en jättefin stor tulpanbukett med ett rosebud läppglans i+fin middag,det blev jag jätteglad för:),o mitt ex kommer jag inte riktigt ihåg..men förra året fick jag rosor-de låg utanför min dörr när jag kom hem(-även om han var mitt ex då med)Av min big love när jag var vääldigt ung så fick jag skickat till skolan-ni kommer väl ihåg att man kunde skicka rosor på gymnasiet?(iaf på min tid)då fick jag 10 stycken-gissa om jag blev happy!?Vi hade inte varit tillsammans länge då heller-jag kände mig så uppvaktad o omtyckt.
Denna valentine kommer jag vara med Angelica halva dagen o förmodligen ut o käka/fika med min killkompis Dean på em/kvällen så jag kommer ju vara i gott sällskap o det ska vi nog tänka på att valentine handlar inte BARA om love till en partner utan även till vänner+familj.
Får alltid något av min mamma:)
Idag hade vi en liten hjärtefest på jobbet med kidsen o jag hade en liten söt Bella i min famn o sjöng fina sånger-inte helt fel det heller:)Kisses Valentine-Becca

Inga kommentarer: