onsdag 18 februari 2009

Nöjd singel!?

Ja jag vet jag skrev för några dagar sedan att jag trivdes rätt bra för tillfället med min singelsituation,o jag har ju haft ett tag i höstas o vintras nu där jag verkligen känt att jag saknat den där someone special att mysa med..
Men nu o ett tag nu har jag inte alls haft det mycket i tankarna o jag känner knappt att jag skulle orka gå på en dejt faktiskt,nog för att jag inte är så intresserad för tillfället,så himla skönt att känna så!
Stör mig alltid på när folk säger du träffar honom när du minst anar det..det stämmer säkert men hur lätt är det att tvinga sig själv att tänka så efter lång tid som singel,o lätt för upptagna att säga så..
Nä man måste själv känna o tycka så,och även får man lov att säga o tycka att man saknar kärleken eller mys.
I mitt fall är det verkligen mys det handlar om,för jag får så mycket av kommunikation och umgänge av mina väninnor:)Becca

2 kommentarer:

Anonym sa...

Är det bättre o säga att du aldrig kommer träffa Honom? ;)

Beccas sida sa...

Kanske det;)nämen man kanske inte behöver säga att han dyker upp heller,för ingen kan ju veta-det är ju ärligare..
Stör mig bara på frasen:Han dyker upp när du minst anar det..vem vet inte du,vem vet inte jag vi vet ingenting nu vi vet inget idag:)
Och det är väl det vi alla får komma till ro med.Becca