söndag 22 februari 2009

Dubbel-Becca..

Visst kan det vara svårt att alltid göra det rätta?
Att alltid göra det man tror är rätt?Att följa sitt hjärta..
Jag kan bli så förvirrad över det där,för man har olika sidor i sig-kanske en mer spontan o en mer förnuftig,sen gäller det väl att hitta en balans I guess..
Inte alltid så lätt dock,jag är mer allt eller inget o vill veta var jag själv o andra står i det mesta.
Så i slutändan handlar väl allt om att göra saker som man själv mår bra av på sikt,inte bara just nu-o inte följa andra människors råd eller mönster för vi är alla olika o har olika behov o framförallt olika historia,o alltid tro på att man kan förändras-det du gjorde igår kan du göra om idag och i framtiden.
Ibland önskar jag bara att jag var mindre komplicerad o tänkande..Men då hade jag ju inte varit jag.. Godnatt Rebecca

Inga kommentarer: