söndag 15 februari 2009

Helgen-åh vad nice..idag fixardag..

Ja jag har haft en härlig helg-är supernöjd!
Har varit så i ca en månad nu,härligt.
Och bilderna talar väl sitt tydliga språk..såå god mat så jag blev hungrig bara jag tittade på dom nu igen..
Har dock varit lite dålig på att blogga i helgen,sorry!men haft en del att göra o fixa med,kom hem rätt sent igår med,jag o Angelica var runt halva stan efter min nya mobil+lite andra ärenden;)en ericsson blev det-pink peach (bild kommer inom kort)den tar 2x så bra bilder som min förra o den har radio(-nice när man blir trött på låtarna på sin i-pod..)
Och till frukost igår åt vi naturligtvis på Lieto så gott o mycket:)
Sen åt vi på Krua thai (för 3 lör i rad för mig..)Angelica tog en asgod kokosglass o jag tog mat-massaman mkt gott!
Sen kollade jag in Melodifestivalen+Wallander sen la jag mig vid halv ett typ,har fortfarande problem med att sova gott o länge i streck tyvärr..men det handlar nog om att jag hade såå mkt psykisk stress för ett litet tag sedan(-men nu mår jag mkt bättre så länge magsjukorna håller sig väck!)
Idag har jag skickat runt mitt nya nr till alla nära o kära-fy vilket jobb..men nu är det gjort (till de flesta iaf)
Och idag MÅSTE jag städa,handla och fixa med csn-fylla i och läsa igenom..suck..men sen blir det mystvkväll med b.l.a Mia o Klara,Gossip girl o Beck=lovely:)
Chattat med lite guys i helgen,alltid kul:)Poker,Rhys-som är i Dubai nu men är mkt gullig..:)Brodi och Dean-kul att snacka med lite guys också ibland,o just nu är jag inte kärlekskrank alls-mkt skönt,trivs bra som det är:)
Nä nu ska jag ut med nissen sen fixa lite här..Later gater,Becca

Inga kommentarer: